Pakketservice.

IETS KOPEN VIA ONZE SITE.

U wilt iets bestellen maar kunt het pakje NIET thuis ontvangen? GEEN NOOD !

Wij kunnen uw pakje verzenden naar het dichtst bij zijnde SERVICEPUNT.

Dan kunt u het daar ophalen. U moet dan bij afleveringsadres invullen Servicepunt

U moet bij het bestelformulier wel aangeven, dat het pakketje naar een ander bezorgadres moet !

Vind U dit lastig, dan laat u dit open en wij laten u dan z.s.m. weten welk service punt het dichtst bij U in de buurt is.

 

IETS KOPEN VIA INTERNET?

Wilt u iets bestellen op internet, maar geeft het ‘privacy’ problemen om dat helemaal zelf te regelen?

 

GEEN NOOD, IK HELP U GRAAG!

U ziet op internet een artikel dat U graag wilt bestellen. Maar het bedrijf waar U het artikel wilt bestellen verzend NIET naar een service punt zoals b.v. PakjeGemak of UPS. En U kunt het pakje niet thuis ontvangen? Ook in dat geval mag U als afleveringsadres, mijn adres opgeven als bezorgadres. Ik zal het pakje ontvangen en u kunt het dan hier komen ophalen. Ik ga er dan van uit dat u zelf bestelt, betaalt en (zo nodig) retourneert. Graag wel even vooraf afstemmen, zodat we afspraken kunnen maken. Voor deze service reken ik een basisvergoeding van €.5,– euro per keer per pakje.

U kunt hier zelf aan geven naar welk adres het moet. Zoek hier hiernaast uw dichtst bij zijnde locatie. Klik op het logo

Pakketen zullen altijd verpakt worden in neutrale verpakking. Zonder afzender 

Vanaf heden verzenden wij ook pakjes via UPS international naar:

België vlag Belgie   Luxemburg vlag Luxembourg   Frankrijk vlag Frankrijk  Spanje Vlag Italie

Maar misschien bent u hiermee nog niet voldoende geholpen. Daarom zijn er nog andere diensten mogelijk:

Bestellen: Ik doe de bestelling voor u.

Basis kosten €. 5,– per keer

Betalen: Ik zorg voor de betaling aan de leverancier.

€.2,– per betaling.

 Doorsturen: Ik stuur de bestelling door naar een servicepunt.

€. 2,– per bestelling, plus de verzendkosten naar het servicepunt:

 Retourneren: Ik zorg dat niet gewenste spullen terug gaan naar de leverancier.

€.2,00  per keer.

Als u van een of meer van deze extra diensten gebruik wilt maken, kijk dan hieronder voor de details. Voor elke extra dienst reken ik een kleine vergoeding. Laat maar weten wat u wilt, dit kan alleen per e-mail. Op deze manier hoop ik u te helpen om toch te kunnen shoppen op internet zonder uw privacy in gevaar te brengen!

1.BESTELLEN

Bij sommige webshops is het niet mogelijk om ‘anoniem’ te bestellen. Als dat problemen geeft, kan ik de bestelling voor u plaatsen onder mijn eigen naam. Daarvoor reken ik een vergoeding van €.2,– euro per webshop. Als u hier gebruik van wilt maken, ontvang ik graag een aparte mail per webshop met:

  • De naam van de webshop.
  • Afzonderlijke links naar de gewenste spullen (in de juiste uitvoering, maat, ed)
  • Voor elk item het gewenste aantal.
  • U betaald het artikel vooraf aan mij.

Ik ben niet verantwoordelijk voor verkeerd opgegeven informatie.

2.BETALEN

Voor sommigen van u is het niet mogelijk om geld over te maken naar de leverancier. In dat geval kan ik dat voor u doen, daarbij zijn er twee mogelijkheden:

  1. Als de leverancier betaald wil worden vóór de bestelling verstuurd wordt, kan ik het bedrag overmaken. Als ik de bestelling doe (zie boven), dan neem ik dat meteen mee. Dan graag bij de mail over de bestelling aangeven of u wilt dat ik ook de betaling doe. Als u zelf de bestelling doet, dan graag een mail met de benodigde gegevens voor de betaling: naam, IBAN, bedrag en omschrijving.
  2. Als de leverancier de mogelijkheid geeft om achteraf te betalen (zoals Zalando, doe ik die betaling. In dat geval gaat het om het bedrag op de acceptgiro in het pakket.

Ik wil voorkomen dat ik veel moet voorschieten en daarom doe ik de betaling pas nadat ik het geld van u ontvangen heb. Dat kunt u doen door het op te sturen, langs te brengen of over te maken. Voor pakjes uit het buitenland geld, dat als hier douane kosten aan verbonden zijn U mij al vooraf al een bedrag voor de douane kosten betaald. Het teveel betaalde bedrag zal ik uiteraard aan U terugbetalen. Voor deze betaalservice reken ik een vergoeding van €.2,– per betaling.

3.DOORSTUREN

Er zijn webshops die niet de mogelijkheid geven om een pakketje naar een servicepunt te sturen, zodat u het daar kunt ophalen. In dat geval kan de bestelling op mijn adres worden bezorgd. Daarna stuur ik het door naar het servicepunt van Post NL of van Kiala. Graag vooraf per mail even afstemmen dat u deze service wenst en naar welk servicepunt het pakje verstuurd moet worden. Voor deze service vraag ik een vergoeding van €2,– per bestelling, plus de verzendkosten naar het servicepunt:

Verzendkosten zijn : PakjeGemak: €. 6,95 Kiala: €. 4,00 Voor de dichtst bij zijnde service lokatie kunt U kijken op hun site. Klik op het logo hierboven. Ook hier geldt dat ik het pakketje pas doorstuur nadat ik van u het betreffende bedrag heb gekregen.

4.RETOURNEREN

Het kan natuurlijk zijn dat u een deel van de bestelling wilt retourneren. Als het voor u een probleem is om dat zelf te regelen, kan ik de retoursverzending verzorgen. U zorgt zelf dat de geretourneerde goederen weer bij mij komen.Ik reken hier een vergoeding voor van €.2,00  per keer, plus de eventuele kosten van de retourzending. Als er door de leverancier voor de retour gezonden artikelen een bedrag naar mij zal worden overgemaakt, zal ik u informeren zodra dat geld bij mij binnen is. Dan kunnen we afspreken hoe we zorgen dat dat bedrag weer naar u terug gaat.

Voor meer informatie kunt U mij mailen of het formulier hiernaast invullen.

 

Informatie pakket service

7 + 1 =